پرشین هویز و قابلیت آنتی دی داس DDoS protection

پرشین هویز و قابلیت آنتی دی داس DDoS protection

متاسفانه امروزه حملات DDoS دی داس (distributed denial-of-service) بخشی از زندگی روزمره مدیران IT شده است.
هزاران و شاید میلیون ها درخواست غیر واقعی یا fake (مانند سیل) در حملات DDoS به سمت سرور مشتری ارسال می شود تا با کمبود منابع مواجه شود و از دسترس خارج شود.
در این نوع حملات تعداد زیادی کامپیوتر آلوده که به بوت نت معروف هستند دست به دست هم چندین گیگابایت ترافیک آلوده را تولید می کنند که بطور انبوه حتی قادر به ایجاد مشکل برای یک ابر سرور است!

پرشین هویز به جمع سرویس دهندگان ارائه دهنده خدمات آنتی دی داس (DDoS protection) پیوست.

پرشین هویز می تواند از برنامه تحت وب (web applications), وب سایت, سرور مجازی یا سرور اختصاصی شما در مقابل حملات دی داس (DDoS) محافظت کند.
فایروال ها و سیستم های ما به طور ویژه ای تنظیم شده اند تا حملات مخرب DDoS را از ترافیک سالم تشخیص داده, بطور خودکار وارد عمل شده و از شما محافظت کند. این خدمات بطور رایگان در کلیه سرویس های هاست لینوکس, نمایندگی هاست لینوکس, سرور مجازی ویندوز, سرور مجازی لینوکس و سرور اختصاصی به کلیه مشتریان (سرویس های قدیم و جدید) ارائه می شود.

فایروال های پرشین هویز چگونه عمل می کنند؟

پس از شناسایی ترافیک مخرب حملات دی داس (DDoS), فایروال های گران قیمت و ویژه پرشین هویز در سه لایه وارد عمل می شوند تا از سرویس شما محافظت کنند:

  1. تشخیص خودکار الگوهای حمله
    در تشخیص یک حمله دی داس (DDoS) از میان ترافیک عظیم شبکه از میان میلیون ها packet, در پرشین هویز این قابلیت وجود دارد که packet های مسموم از درخواست های سالم به طور دقیق جداسازی و تفکیک شوند. این قابلیت امتیاز ویژه ای است که می تواند در مقابل انواع مختلف حملات دی داس هوشمندانه مقاومت کند. بنابراین فایروال های پرشین هویز تنها متکی به دستورات از پیش تعریف شده نیست!
  2. جداسازی ترافیک
    این فیلتر قابلیت جداسازی ترافیک آلوده (حملات دی داس) از ترافیک سالم را به ما می دهد. این امکان ویژه ای است که برای مقابله با حملات DNS reflection, NTP reflection و حملات UDP روی پورت ۸۰ کاربرد
  3. احزار هویت پویا و چالش برانگیز!
    در مرحله آخر حمله دی داس در سه دسته SYN floods, DNS floods و packet های خراب تقسیم بندی و فیلتر می شود. همچنین ما قابلیت تشخیص حملات یونیک و جدا سازی آنها را داریم.

تمام این مراحل توسط برترین تکنولوژی بروز سیسکو بصورت مرحله به مرحله انجام می شود تا میزان اشتباه دز تشخیص خودکار حملات دی داس به صفر برسد. برای جلوگیری از حملات دی داس ما قابلیت آنالیز دقیق ترافیک, جداسازی و تفکیک آن را بطور دقیق داریم.

شرایط استفاده از خدمات ضد حملات دی داس (DDoS) چیست؟

محافظت در مقابل حملات دی داس (DDoS) در پرشین هویز هیچ هزینه ای برای مشتریان ندارد و می تواند از سرویس های هاست لینوکس, نمایندگی هاست لینوکس, سرور مجازی ویندوز, سرور مجازی لینوکس و سرور اختصاصی در مقابل حملات دی داس (DDoS) محافظت کند.